Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

Το Μπαλκόνι μου

Ο καιρός επιτέλους έφτιαξε κι έτσι ο αγαπημένος χώρος του σπιτιού έχει την τιμητική του! Από το πρωί έως το βράδυ...





 Από την μία πλευρά, τη βορινή, το έχω κλείσει εδώ και χρόνια με μία κάθετη τέντα ώστε να μπορώ να κάθομαι άνετα και το βραδάκι.(άνετα στην Τρίπολη σημαίνει στην καλύτερη περίπτωση με κάλτσες και ζακέτα)
Πέρυσι πήρα μια καλαμωτή, την έκοψα στο ύψος του κάγκελου και την στερέωσα προσεκτικά κατά μήκος, έως τη μέση του μπαλκονιού. Με αυτό τον τρόπο ξεφεύγω από τα αδιάκριτα μάτια της γειτονιάς όταν αράζω και πίνω το καφεδάκι μου. Πιο πολύ όμως μου αρέσει που το μπαλκόνι δείχνει καλοκαιρινό! Φέτος πρόσθεσα μια σειρά από μικρά λευκά φαναράκια δίνοντας έτσι άλλη μια νότα καλοκαιριού στο χώρο, ειδικά όταν νυχτώνει.#beromantic






Έβαλα ανοιχτόχρωμα μαξιλαράκια στις καρέκλες και τις αγαπημένες μου γλαστρούλες στο τραπέζι. 
Ακριβώς δίπλα, ο φύκος αρχίζει να συνέρχεται  από έναν μακρύ χειμώνα που ήταν εσώκλειστος κι αυτός όπως κι εγώ. (Tripoli babe!) 
Στη γωνία εδώ και χρόνια έχω τη λεβάντα μου. Αγαπημένη! Εκτός του ότι διώχνει τα κουνούπια τώρα το καλοκαίρι, κάθε χρόνο αποξηραίνω τα άνθη και τα βάζω στις ντουλάπες μου. Και τέλος η μανόλια, που παρά τις φροντίδες μου, αρνήται πεισματικά εδώ και 8 χρόνια να ανθίσει.#amanpia






Μπορεί να είναι μικρούλι το μπαλκονάκι μου, όπως άλλωστε και το διαμέρισμα, αλλά το αγαπώ.#myhappyplace 
Κάθε μέρα το πρώτο πράγμα που θα κάνω όταν γυρίσω από την δουλειά είναι να το "δροσίσω" με λίγο νεράκι για να κάτσω αργότερα να χαλαρώσω με τον καφέ και το βιβλίο μου.





Α.

1 σχόλιο:

  1. Πολυ ωραίο το εχεις κάνει το μπαλκονι σου.Να σε ρωτήσω πως φωτίζονται τα φαναράκια?ΕΠειδη ειναι εν σειρά πως γίνεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή