Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

Ομορφιά... Σπιτική! #1

Κορίτσια, επειδή εδώ θα τα λέμε όλα θα σας πω τι κάνω εγώ και βλέπω αμέσως διαφορά στο δέρμα μου, από εσάς θέλω μόνο 20 λεπτά... 

Πλένω το πρόσωπό μου με γαλάκτωμα. Δεν το σκουπίζω και απλώνω ένα μείγμα από λεμόνι, λάδι και ζάχαρη κάνοντας απαλές κινήσεις γιατί λειτουργεί ως peeling και μπορεί να ερεθίσει το δέρμα σας.




Ξεπλένετε αμέσως και σκουπίζετε καλά με χαρτί γιατί το λάδι αφήνει υπολείμματα. 

Μετά απλώνω 1 κ.σ. γιαούρτι στο οποίο έχω διαλύσει μια ασπιρίνη. Το αφήνω, αν έχω χρόνο, μέχρι το γιαούρτι να απορροφηθεί αρκετά. Θα εντυπωσιαστείτε βλέποντας το γιαούρτι να...εξαφανίζεται. Τα σημεία στα οποία απορροφήθηκε είναι και τα πιο αφυδατωμένα. 



Πλένω μετά πάλι το πρόσωπό μου και σας έχω και κάτι τελευταίο. Όσες θέλετε απλώστε μετά την ενυδατική σας, μέρας ή νύκτας. Εγώ, επειδή όλο αυτό το κάνω βράδυ, απλώνω μετά ελαιόλαδο. Ναι, καλά ακούσατε, ελαιόλαδο! Βάζω λοιπόν λαδάκι στα δάκτυλα μου και το απλώνω
ταμποναριστά σε όλο το πρόσωπο και στα μάτια. 

Διαβάζω λίγο το αγαπημένο μου βιβλίο, για να δώσω χρόνο στο λαδάκι να απορροφηθεί και να μην καταλήξει στο μαξιλάρι μου, και μετά, κορίτσια, ύπνο







Το πρωί το δέρμα λάμπει! 

Περιμένω εντυπώσεις.



Τ.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου